2012. április 5., csütörtök

Odvas-hegy

*


Idén is elmentem Budaörsre, hogy felmenjek az Odvas hegyre. Meghatározott céllal mentem, de azért mindig vannak kihagyhatatlan dolgok.

A diófa most kezdi hajtani a leveleit, és pár nap múlva virágozhat is. (Csak el ne fagyjon!)







Persze most is nyílik a tavaszi hérics, nem tudtam csak úgy elmenni mellettük, pedig a 2008-ban és 2010-ben készült képeimmel tkp. elégedett lehetek. (Lásd ott.)






Tavaly itt fényképeztem először fekete kökörcsint (Lásd a 2011. március 30-i bejegyzést), de akkor sokkal rövidebb volt a száruk, és jóval szőrösebbek voltak. Igaz, ezek a mostaniak már elnyílófélben voltak.




Feltűnő volt, egy még kopasz bokor tövében szinte világított a törpe mandula.




Nos, amiért mentem, az a törpe nőszirom. Nem volt kis attrakció ezeket a képeket elkészíteni, mert itt fent a hegyen igencsak fújt a szél …




A lilás változatról is több kép látható itt az elmúlt évekből, most igazából ezért a sárga változatért jöttem:









*

Nincsenek megjegyzések: