2012. április 14., szombat

Dömör-kapu és Pilisszentlászló környéke

*


Még pénteken jártam egyet, a szép szórt napsütés csábított.
Először a Dömör-kapu felett kószáltam, tavaly lekéstem a virágzásáról, idén meg akartam nézni a pirosló hunyort. Gyönyörűen éled az erdő, találtam most sok más egyebet is, vegyük sorra:





Bogláros szellőrózsa (Anemone ranunculoides)









Pirosló hunyor (Helleborus purpurascens)







Kislevelű hárs (Tilia cordata)






Kettesben (bogláros szellőrózsa és orvosi tüdőfű)







Tavaszi kankalin (Primula veris)







Galambvirág (Isopyrum thalictroides)








Orvosi tüdőfű (Pulmonaria officinalis)






Pilisszentlászló felé, a titkos helyemen is körülnéztem:




Tavaszi lednek (Lathyrus vernus)






Ösztörüs veronika (Veronica chamaedrys)


*

Nincsenek megjegyzések: