2010. október 17., vasárnap

Budakalászi séta

*


Olyan 13-15 fok körüli, napsütéses időben mentem ki Budakalászra, a falu feletti erdőszélre. Egy vadles mellett találtam ezt a cseresznyepiros nedűgombát.










A kőbánya felső peremétől pár lépésre hegyi lent fedeztem fel. (Ezt a három képet október 21-én „újrafaragtam”.)














Az erdei iszalag már érleli a termését



Egy sűrű bozótos tövében találtam a dunai szegfűt. Érdemes közelről megnézni, az egyik legszebb vadvirágunk. Természetesen védett.




Ugyanő, egy kicsit korábban, még harmatosan



Ez a példány már jobbak kinyílt, a szirmai jobban szétterültek



*

2 megjegyzés:

--- írta...

MENNYI SZÉPSÉG!
ENNYI SZÉPSÉG MELLETT SILÁNYNAK ÉS GYENGÉNEK ÉRZI MAGÁT AZ EMBER...
NAGYON IZGALMAS FOTÓK...
DE, HÁT MINDIG!

mobé írta...

Köszönöm!