2009. április 5., vasárnap

Kitavaszodott!

Végre egy napsütötte, szép meleg hétvége!
Szombaton a Naplás tóhoz mentem. Az erdős, ligetes részen nagy foltokban ibolya, néhol fehér ibolyát is látni. A salátaboglárka sárgán kínálja magát a méheknek. A kecskefűz barkái kipattantak, már majdnem elvirágoztak.
Már elindultam haza, éppen elhagytam a tavat, amikor a szemem sarkából valami élénk sárgát vettem észre egy jó vizenyős, zsombékos részen. Ott virított a mocsári gólyahír.



Erdei ibolya





Fehér ibolya




Salátaboglárka





A kecskefűz virága




Bimbózó mocsári gólyahír




Mocsári gólyahír



Vasárnap Fóton voltam.
Az erős napsütésben fénylőn sárgállottak a tavaszi héricsek. Sötétlilán bimbózik az apró nőszirom és nyújtogatja sokszínű virágait a bársonyos tüdőfű.




Tavasz hérics




Az apró nőszirom bimbója




Bársonyos tüdőfű

Nincsenek megjegyzések: