2010. január 30., szombat

Székelyudvarhely, kiállítás

Barátaim hívtak, állítsam ki Székelyudvarhelyen is a székelydályai anyagot.

http://latogato.blogspot.hu/2012/05/szekelydalya.html

Örültem, mert fontosnak tartom. Ezt írtam nekik:

„Sokat jelent nekem, hogy minél többen lássák és megismerjék Székelydályát, minél többen megértsék a jelentőségét. Fontos a székelyföldi megjelenés, hiszen a közvetlen "tulajdonosai", őrizői Ti vagytok a környékbeli kulturális értékeknek. A székelység identitásának megőrzéséhez elengedhetetlen az elődök felhalmozott értékeinek ismerete, megbecsülése.”

Barátaim szervező munkája eredményeképpen Székelyudvarhelyen, a Művelődési Házban, a Magyar Kultúra Napja alkalmából január 22-én nyílt meg a kiállítás, és február 20-ig látható.
A képeket kartonra ragasztva küldtem ki, és a sok izgalom után, az utolsó pillanatban sikerült megfelelő kereteket keríteni, így a megnyitó előtti napon összerakhattam, és falra kerülhettek a képek.

Pár kép a helyszínről, a kiállítóteremről és két kép a kiállítottak közül:
(A bejárat előtti kép Dávid Balázs felvétele.)









Nincsenek megjegyzések: