2010. augusztus 26., csütörtök

A Kevélynyereg alatt

*


Megint elmentem Pilisborosjenőre, és elindultam a Kevélynyereg felé.

A borzas len már elvirágzott, néhány példányát láttam már csak a bokrok aljában.








Bent az erdőben, az úttól távol találtam ezt a világító tölcsérgomba csoportot. Mérges gomba! Vigyázat, mert sokan összetévesztik a rókagombával!













A nyár végének közeledtét jelzi már a bibircses kecskerágó színes bogyója.







Július elején, egy helyen már találtam és fényképeztem itt kéküstökű csormolyát. Most mindenfelé ott tündökölt a csodás színeivel. Nem is tudtam megállni, hogy ne hasaljak le elé.








*

2 megjegyzés:

--- írta...

nagyon szépek a képek.

nem tudom, hogy miért csinált ilyet a természet, hogy egy mérges és egy ehető gomba ennyire hasonlítson egymásra.
te tudod?

mobé írta...

Ezt az emberek között is megtalálod. Angyali arc mögött is rejtőzhet egy fúria.